diumenge, 18 d’octubre del 2015

Entrevista



Molt interessant, aquest suplement. Només per això val la pena comprar el diari el diumenge. I el que m’agrada més és l’entrevista;  trobo que les preguntes estan molt bé, et fas una idea del personatge... La veritat és que m’agradaria que me’n fessin una, ha de ser divertit. Ja m’imagino els periodistes al davant, amb els micròfons a punt, i el fotògraf retratant-me ara d’aquest costat i ara de l’altre. T’has de sentir la reina del mambo, sí senyor. I jo diria... jo diria... A veure, què em demanarien...
Va tenir una infantesa feliç?
Doncs sí... no... segons com, perquè és clar, si ens aturem a pensar...
Buf! Aquesta és molt complicada... Anem per una altra...
Era una bona estudiant?
Bé, depenia de les assignatures perquè algunes... però n’hi havia que... És difícil de dir...
Pel que fa als temes de parella...
Ui no! D’això m’estimo més no parlar-ne... Sóc molt vergonyosa...
Què ens pot dir de la seva professió?
Moltes coses, però necessitaria uns quants folis, perquè la gent en té una idea simplificada de la meva feina i és molt complex i... demà encara hi seríem, vaja...
En el moment actual, com es troba?
No sé què dir-li, la veritat, va a dies...


Ben pensat, val més que no me la facin, de moment, l’entrevista. Potser d’aquí a un temps ho tindré més clar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada