diumenge, 9 d’agost del 2015

Contraportada

No sé què posar-hi. El nom sí, és clar. Però d’on sóc? D’on he nascut i crescut, d’on visc ara, d’on treballo? Això no ho tinc gens clar. I de fet, el que segueix, tampoc. Fins a on he de donar dades personals? Si hi detallo el meu estat civil i els fills que he tingut, estic aportant informació innecessària i privada? Si no en dic res, sembla que això no sigui essencial en la meva vida o que ho amagui? I la feina? Ai, la feina! De veritat cal que ho expliqui, com ho faig per guanyar-me més o menys la vida? Començo a entendre perquè hi ha obres anònimes... I les dades literàries? De fet no es pot dir que tingui cap currículum perquè fins ara tot han estat intents; si ho dic veuran que sóc una principiant (finalista a, seleccionada per) i sinó pensaran que res ni ningú m’avala. I una cosa més: tothom qui coneix el món de l’autoedició sap perfectament que, encara que es publiqui en tercera persona, és l’autora qui escriu la seva pròpia biografia i el resum, amb elogis inclosos, de la contraportada. Ja m’ho va dir la noia de l’empresa, rient: No voldrà pas que contractem un detectiu, no? Doncs mira, crec que és la millor solució... La  trucaré i li diré que, si cal,  ja pagaré un suplement.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada